35 kilo met een vleugje sarcasme - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bo Prieckaerts - WaarBenJij.nu 35 kilo met een vleugje sarcasme - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Bo Prieckaerts - WaarBenJij.nu

35 kilo met een vleugje sarcasme

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Bo

16 April 2014 | Nederland, Heerlen

Aftellen..al maanden lang. Nu komt het allemaal heel dichtbij, nog maar één weekje! Maar goed, die koffers pakken zichzelf niet in, helaas. 'Maar 35 kilogram in totaal.' zegt de KLM dan.. hoe krijg ik ooit 'de beste twee en een halve maand van mijn leven' in een koffer gepropt als het maar 35 kilogram mag wegen? Compenseren dan maar!
Na drie weken van wikken en wegen heb ik uiteindelijk de korte broeken, rokken, jurkjes en bikini's uitgekozen. Maar op textiel alleen kan ik niet leven, ik heb toch echt nog veel meer spullen nodig.. zo westers ben ik dan toch ook nog wel! Dan probeer je op alles voorbereid te zijn, want stel je voor dat je iets tekort komt!
Die bikini staat beter als ik wil zonnen, maar die andere zit beter als ik ga zwemmen en die tas is wel handig voor stage, maar die neem je toch niet mee naar het strand! De koffer lijkt voor mijn ogen te krimpen.. een vrouw komt zichzelf pas echt tegen tijdens het inpakken van haar koffers.
Die verdomde 35 kilo!

  • 16 April 2014 - 14:22

    Gillian Van Der Wal:

    Dat probleem had ik zelfs, terwijl ik gewoon een heel auto kon volladen en dan nog heb ik volgens mij zelf te weinig bij me:P hihi

  • 16 April 2014 - 14:57

    Bo Prieckaerts:

    Haha ja..wij zijn erg hè xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bo

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 5073

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 03 Juli 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: