Week 1 - Bon Bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Bo Prieckaerts - WaarBenJij.nu Week 1 - Bon Bini - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Bo Prieckaerts - WaarBenJij.nu

Week 1 - Bon Bini

Blijf op de hoogte en volg Bo

28 April 2014 | Curaçao, Willemstad

De eerste week op Curaçao is voorbij. Vooral de eerste dagen was de temperatuur hier nauwelijks uit te houden haha..

Woensdag
De eerste dag zijn we veilig aangekomen met het vliegtuig en werden we naar het huisje gebracht. Het is een leuk huisje met een kleine tuin. Voor een studentenhuis is het ook best schoon. Alleen jammer dat er geen wc-papier door het toilet gespoeld mag worden, dit moet dus in de prullenbak...iets minder smakelijk haha!
We zijn natuurlijk ook nog even snel in de oceaan gedoken.. die ligt ja lekker aan het eind van de straat :D

Donderdag
De tweede dag zijn we naar Saint Tropez Oceanclub geweest. Hier hebben we lekker de hele dag in de zon gelegen en in het zwembad gezwommen. Helaas waren wij kaaskoppen dom genoeg om meteen 7 uur in de volle zon te gaan liggen... je kunt dus wel zeggen dat we verbrand waren ..oeps!

Vrijdag
Op deze dag zijn we naar het centrum gegaan om wat te winkelen en boodschappen te doen. In de avond hebben we de boulevard bezocht om lekker te eten en cocktails te drinken. Op het stand werd er wel lekker muziek gedraaid bij de clubs, maar de sfeer was een beetje dood.. we waren dus ook weer vroeg thuis.

Zaterdag
Weer even lekker naar het centrum om dit keer de wat duurdere winkels te bezoeken in het oude fort.. hierna werden we door een vriendin meegenomen naar Beachclub Zanzibar. Tijdens Happy hour hebben we ons goed vermaakt en uiteindelijk los kunnen gaan op het strand met de livemuziek. Hier hebben we nog een aantal leuke mensen ontmoet en zijn uiteindelijk uitgeput naar huis gegaan :)

Zondag
We hebben de week afgesloten met een dagje op Mambo Beach en 's avonds naar een feest op het strand. Mambo Beachclub en Beachclub Wet&Wild liggen naast elkaar. Er kwam erg veel mensen op dit feest af dus de sfeer zat er goed in. Er ontstonden overal spontaan dance battles en ik kan niets anders zeggen dan: Damn, die Antillianen kunnen pas echt dansen haha!

Nu begint de laatste week van onze 'vakantie' voordat we hier aan onze stage beginnen! Nog even lekker zonnen en feesten voordat we weer elke dag vroeg op moeten staan ;)
Ondertussen kan ik al een stuk beter tegen de hitte en voel ik me al langzaam een beetje thuis hier :D